Fiind elev în clasa a IX-a, George, îşi propune să studieze capitolul divizibilitate cât mai bine. Ajungând la numărul de divizori asociat unui număr natural, constată că sunt numere într-un interval dat, cu acelaşi număr de divizori.
De exemplu, în intervalul $[1, 10]$, $6$, $8$ şi $10$ au acelaşi număr de divizori, egal cu $4$. De asemenea, $4$ şi $9$ au acelaşi număr de divizori, egal cu $3$ etc.
Scrieţi un program care pentru un interval dat determină care este cel mai mic număr din interval ce are număr maxim de divizori. Dacă sunt mai multe numere cu această proprietate se cere să se numere câte sunt.
Fişierul de intrare maxd.in conţine pe prima linie două numere $a$ şi $b$ separate prin spaţiu $(a \leq b)$ reprezentând extremităţile intervalului.
Fişierul de ieşire maxd.out va conţine pe prima linie trei numere separate prin câte un spaţiu $min$, $nrdiv$, $contor$ cu semnificaţia:
maxd.in
2 10
maxd.out
6 4 3
$6$ este cel mai mic număr din interval care are maxim de divizori egal cu $4$ şi sunt $3$ astfel de numere $6$, $8$, $10$.
maxd.in
200 200
maxd.out
200 12 1
$200$ are $12$ divizori iar în intervalul $[200, 200]$ există un singur număr cu această proprietate.
| Autor: | Maria Niță Adrian Niță |
| Publicat de: | popa.bogdannnn |
Tags:
Matematică Divizibilitate Păduri de mulțimi disjuncte